«Στάση στην πράξη» / Παρουσίαση έργων βραβευθέντων 8ης Μπιενάλε Φοιτητών Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος

By admin, 1 February, 2020
Exhibition Type
Image
«Στάση στην πράξη» / Παρουσίαση έργων βραβευθέντων 8ης Μπιενάλε Φοιτητών Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος
Start Date
End Date
Body

To 2017, από τις 28 Απριλίου έως τις 22 Ιουλίου, στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης (νυν MOMus-Πειραματικό Κέντρο Τεχνών) παρουσιάστηκαν επιλογές από την εικαστική παραγωγή που γεννήθηκε μέσα στα εργαστήρια των Σχολών και των Τμημάτων Καλών Τεχνών όλης της χώρας, στο πλαίσιο της 8ης Μπιενάλε των Φοιτητών των Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος.
Η διοργάνωση αυτή υπήρξε απολύτως συναφής με τους στόχους του φορέα που τη φιλοξένησε: για «έρευνα και προώθηση της πειραματικής καλλιτεχνικής έκφρασης με άξονα τη διαθεματικότητα, την υβριδικότητα και τη σχέση της τέχνης με την κοινων
ική πραγματικότητα, καθώς για συγκρότηση δικτύων ανταλλαγής πολιτισμικού προϊόντος και τη στήριξη των καλλιτεχνών στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα. 95 φοιτητές-εκκολαπτόμενοι καλλιτέχνες από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, παρουσίασαν έργα ζωγραφικής, χαρακτικής, μικρογλυπτικής, μικτής τεχνικής, βίντεο και εγκαταστάσεις, περνώντας πρακτικά από τον προστατευμένο χώρο της εκπαίδευσης, στην άμεση έκθεση στον δημόσιο χώρο και στην ανοιχτή κριτική υποδοχή.

Στη διοργάνωση του 2017 διακρίθηκαν οι Μαργαρίτα Τσουλουχά (Α’ βραβείο), Μάρκελλος Κολοφωτιάς και Δήμητρα Μαρίνη (Β’ βραβείο), έργα των οποίων παρουσιάζονται στο πλαίσιο της 7ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, όλα γόνιμη ύλη μιας καθ’ όλα επαγγελματικής συνεργασίας του φορέα με τους τρεις νέους καλλιτέχνες και ενός διαλόγου που διήρκησε περίπου δυο χρόνια.