Τετράδια αυτόνομης εκπαιδευτικής δράσης για γονείς και παιδιά από τις συλλογές και τις εκθέσεις του MOMus – τώρα στο διαδίκτυο!
Τα τετράδια απευθύνονται κατά βάση σε οικογένειες και προσφέρουν online μια ποικιλία δράσεων για διάφορες ηλικίες παιδιών και νέων, ενώ ο καθένας μπορεί να τα χρησιμοποιεί κατά βούληση ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Τα τετράδια οργανώθηκαν με βάση υλικό από τις μόνιμες συλλογές και τις εκθέσεις των φορέων που συγκροτούν το MOMus τα τελευταία χρόνια, επικαιροποιήθηκαν βάσει των νέων συνθηκών και είναι πλέον στον αέρα έτοιμα προς χρήση! Μπορείτε να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας, να τα εκτυπώσετε, να ακολουθήσετε τις οδηγίες και εάν είστε... τολμηροί να ανεβάσετε τις δημιουργίες σας στα socialmedia, χρησιμοποιώντας το hashtag#MOMusFamilyKit!
Η ιστοσελίδα θα εμπλουτίζεται με καινούργιο, σχετικό εκπαιδευτικό υλικό.
«Μνήμες. Ματιές στο χρόνο. Τετράδιο αυτόνομης περιήγησης για εφήβους στη φωτογραφική συλλογή του MOMus-Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης»
Το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, νυν MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ακολούθησε για χρόνια μια εκτεταμένη και πολυεπίπεδη παρουσίαση της καλλιτεχνικής φωτογραφίας συνεργαζόμενο σταθερά με φορείς, θεσμούς αλλά και πρόσωπα όπως ο Άρις Γεωργίου, στον οποίο το μουσείο οφείλει και το μεγαλύτερο μέρος της φωτογραφικής συλλογής του που συγκροτήθηκε από δωρεές καλλιτεχνών και ιδιώτες συλλέκτες.
Η έκθεση "Μνήμες. Ματιές στο xρόνο" που υλοποιήθηκε το 2007 έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου να παρακολουθήσουν μια διαδρομή «εκ των έσω προς τα έξω», ξεκινώντας από το πορτρέτο, τον προσωπικό χώρο, το δωμάτιο και ό,τι συνιστά τον μικρόκοσμο της καθημερινότητας ώστε να φτάσουν σε ζητήματα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με το κοινωνικό περιβάλλον, όσο και σε αντιλήψεις, κοσμοθεωρίες και στάσεις ζωής απέναντι στον ευρύτερο κόσμο που μας περιβάλλει. Το επικαιροποιημένο συνοδευτικό φυλλάδιο συνοψίζει ορισμένους από τους κυριότερους προβληματισμούς της έκθεσης, προτείνει νέες, δημιουργικές αφετηρίες θέασης του κόσμου μέσα από τον φωτογραφικό φακό των εφήβων και εισάγει έμμεσα τους χρήστες του στο ρόλο του επιμελητή της έκθεσης προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να δώσουν εναλλακτικούς τίτλους στις ενότητες της έκθεσης ή να οργανώσουν το υλικό με διαφορετικό τρόπο.